sobota, 21 marca 2015

Nowa koleżanka i świetna akcja!

Spacerowałem po niebie...


... gdy nagle...







... znalazłem nowego psa...





To przecież Majka! Koleżanka z czytanego przeze mnie bloga! Co za niespodzianka!



Drodzy! W piątek Majka obchodziła urodziny z nami w psim (<-- i nie tylko) niebie. Majka ma tutaj właściwie wszystko czego potrzebuje dostojna psia dama, ale prezentu mimo wszystko nie mogła sobie odmówić... 

Za sprawą swojej nieco szalonej właścicielki z duszą romantyczki (tak opisuje ją Majka) zbierane będą prezenty z okazji urodzin Majki. Prezenty przekazane będą następnie do schroniska prowadzonego przez Fundację Pod Psim Aniołem. 


Miski, koce, zabawki, karma... serce

więcej informacji na blogu Ja, Ty i 2 psy! 
Postarajmy się... to nie musi być nic wielkiego!






2 komentarze:

  1. Majcia jak żywa :)) Dziękujemy Ci. Nawet nie wiesz jak bardzo. Poryczałam się, ale ze szczęścia. Nasza lady Majcia ma tam doborowe towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń